28 березня до Всесвітнього дня історика відбулося засідання ММК вчителів історії та правознавства на базі КЗ «Мізяківсько-Хутірський ліцей». Вчителі обмінювалися досвідом та працювали за темою «STEAM- технології на уроках історії. Освіта для нового покоління». На засіданні розглядалися питання методики та практики викладання шкільного курсу історії.
Гаврищук В.М. вчитель КЗ «Пеньківський ліцей» виступив із темою "Українська ідентичність як наскрізна тема шкільного курсу історії", вчитель розкрив поняття : українська громадянська ідентичність та українська національна ідентичність, навів приклади цих понять . Віталій Миколайович зазначив, що сьогодні вчитель повинен акцентувати увагу та наголошувати на аспектах української історичної дійсності, які повинні забезпечити формування в учнів усвідомлення власної національної ідентичності.
Вчителька КЗ «Сосонський ліцей» Грищук Л.В. поділилася з присутніми досвідом відвідування Магістральної (не) конференції "EdCamp КМДШ.Київ": ресурс, розвиток, рефлексія. Любов Василівна розповіла про відвідані експертні та вчительські панельні: «Ресурси для ресурсу: де черпати натхнення учительству та учнівству», «Майстерно переконуємо: мистецтво аргументації через гру», «Фішки вчителя історії», «Вчителі-блогери. Мета, сенси, хейтери».
Учителька історії КЗ «Мізяківсько-Хутірський ліцей» Панасюк М.К. на власному досвіді розкрила тему «Steam- освіта як невід'ємна складова уроку історії. Розвиток дослідницької роботи та критичного мислення, як один із шляхів розвитку творчого потенціалу учня.» Мирослава Костянтинівна поділилася досвідом участі у Всеукраїнському заході «STEAM-весна», де разом з учнями втілювали ідею способів добування вогню в контексті теми «Уроки виживання: від минулого до сучасності». Учасники семінару працювали над цікавими Steam-завданнями, а саме: "Муміфікація яблука", невидимі чорнила, шрифт Юлія Цезаря, які є невід'ємною складовою дослідження на сучасному уроці історії. Зустріч істориків відбулася в теплому колі спілкування однодумців, колег, які рухаються в одному напрямку, до спільної мети.